Saturday, November 22, 2003

And Justice For All

یه دفه یادم نیست کجا ، یه بابایی گفتش من خدا رو اونجا میبینم که یه نوزاد 3 روز زیر آوار زنده میمونه ، احتمالن یه بابای دیگه ازش پرسیده بوده تو خدا رو کجا میبینی ! من اون موقغ خندیدم به این حرفش
دیشب تو وبلاگ جیمز این عکسه رو دیدم یاد حرف اون بابا افتادم ، این عکس مال یه خشکسالیه معمولیه که هر چند وقت یه بار تو سودان پیش میاد ، هر دفه حداقل 20-30 هزار تا بچه از گرسنگی و تشنگی میمیرن ، اون لاشخوری که بالای عکس میبینین منتظره بچه آخرین جونش رو بکنه، بچه داره سعی میکنه خودش رو برسونه به یه ایستگاه پخش غذای سازمان ملل . این عکسه جایزه پولیتزر رو برده ، ولی چه فایده که خود عکاس 3 ماه بعد از دیدن این صحنه از فرط افسردگی خودش رو کشته
من میخواستم بگم که من خدا رو اونجا میبینم که بچه 3 ماهه فقط به جرم اینکه تو یه کشور اسلامی به اسم سودان به دنیا اومده از گرسنگی میمیره ، ولی بعدش که خوب فکر کردم دیدم که خدا رو اونجا نمیبینم ، ولی به همون خدا اگه میدیدمش تف مینداختم تو صورتش

vulture

comments