Monday, January 19, 2004

چند روز پیش یه سوال پرسیدم که فقط 2 نفر جواب درست حسابی دادن . من به این نتیجه رسیدم که یا مردم اینقدر احمقند که جواب یه سوال ساده رو نمیتونند بدن ، یا با تریپ موزیک حال نمیکنند یا اصلن خوش ندارند در مورد خود کشی فکر کنند . شاید هم اصلن افتخار نمیدن کامنت بزارن ( گه میخورن) برای همین گفتم بزار سوال رو یه جور دیگه مطرح کنم

فرض کنید رگ دستتون رو زدید ( اگه با این تریپ حال نمیکنید ، فرض کنید 30 تا دیازپام خوردید) الان 5 دقیقه وقت دارید . چکار میکنید ؟

یک : دراز میکشم رو تخت سقف رو نگاه میکنم ( من از تو تختم آسمون رو هم میتونم ببینم دلتون بسوزه ) ه
دو : خوب البته یه آهنگ گوش میکنم ! ( با ذکر اسم آهنگ لطفن)ه
سه : یه سر میرم سراغ یخچال ببینم چی گیر میاد بخورم ( چی ترجیح میدی گیر بیاد؟)ه
چهار : تلفن رو برمیدارم زنگ میزنم به رفیقم ( با در نظر گرفتن این ریسک که ممکنه طبق معمول مشغول ور زدن با رفقاش باشه )ه
پنج : آلبومم رو بر میدارم عکس نگاه میکنم
شش: یه سیگار رووشن میکنم (عشقه !)ه
!!هفت : جق میزنم
هشت : یه چرت میخوابم
نه : یه کتاب بر میدارم میخونم
ده : میخواستم بگم تلویزیون روشن میکنم که دیدم هیچ احمقی آخرین لحظه های عمرش رو پای تلویزیون هدر نمیکنه . لذا شماره ده نداریم
یازده : وصل میشم به اینترنت میل هام رو چک میکنم
دوازده : شعورم بیشتر از این حرفهاست که خودم رو بکشم
سیزده : هیچکدوم از این کار ها رو نمیکنم . بلکه ..... (تو جای خالی بگید که چه گهی میخورید پس اگه این کار ها رو نمیکنید )ه
چهارده : برو بابا تو هم اسکلی با این پست های کسسشعرت . حال ندارم کامنت بدم


comments