Monday, September 15, 2003

الان یه چیزی یادم اومد
من وقتی 14-15 سالم بود یه دفه واسه چکاپ رفتم پیشه یه آقای دکتر ، از این دکتر ها که خیلی حس دکتر بودن دارن ، بعدش به من گفت شما اگه مواظب خودت نباشی 25-26 سال بیشتر عمر نمی کنی . بعد ار اونجایی که من اصلا مواظب خودم نبودم (نمی دونم مسواک زدن جزو مواظبت از خودم حساب میشه یا نه) و الان هم که 21 سالمه در نتیجه تا یه 4-5 سال دیگه ریق رحمت رو سر میکشم به سلامتی
حالا دیگه خودتون می دونین

پی نوشت: کمک های مردمی خودتون رو بریزین به حساب 20011 بانک صادرات شعبه تل آویو برای کمک به کودکان بی سرپرست که پدراشون رو در حملات احمقانه ی انتحاری از دست دادن
پی نوشت 2 :من پدرم رو در حمله ی انتحاری از دست ندادنم
پی نوشت 3 : من یهودی هم نیستم گرچه اون یکی هم نیستم ولی خوب تو برگه ی گزینش دانشگاه نوشتم هستم پس اگه بگه نیستم حراست کار میده دستم
نتیجه گیری : وقتی این لا مصب گل گندم رو میرین بالا بعدش برین بخوابین ، چون اگه سعی کنین چیزی بنویسین هم مطلبتون این جوری یه چیزی شر از کار در میاد هم سرتون و چشمتون درد میگیره
تبصره:دارندگان مانیتور های ال سی دی از این قانون مستثنا هستن
شعار:گور پدر هر چی بچه مایه داره ال سی دی دار
تبصره 2:شما استثنایی ، گور پدر شما رو نگفتم

comments