Tuesday, October 28, 2003

راهنمای گام به گام جامع برای ایجاد پروفایل جدید در یاهو ورژن 1.4

یک :به سایت یاهو بروید
دو:زیر کاتاگوری کانکت ، دنبال لینک چت بگردین
از اونجایی که میدونم فقط یه آدم کند ذهن ممکنه برای یه همچین کار ساده ای راهنما لازم داشته باشه ، و ازاونجا که میدونم اون آدم کند ذهن نه میدونه کاتاگوری یعنی چی ، نه میتونه چت رو پیدا کنه ، لذا خودم رو راحت میکنم ، آقا جون ، برید اینجا
سه:بالای صفحه سمت چپ (اون ور که ساعت میبندن ) یه فیلد هستش برای ساین این ، یعنی وارد شدن به سایت یاهو که اگه قبلن مثلن میل چک نکرده باشین لازمه یه بار انجامش بدین
چهار:بعد از تموم کردن این مرحله ، وارد صفحه چت یاهو میشین، باز هم بالای صفحه سمت چپ (همون ور که آدما ساعت میبندن، حالا کاری نداریم که یه عده اون ور میبندن) اون بالا نوشته
welcome asgharbaba!
البته من در این مورد فرض کردم که آی دی یاهوی شما اصغر بابا باشه ، ولی در مورد خود من مینویسه
welcome savagerock7
درست کنار این جمله ، نوشته
Add/Change Profile
روش کلیک کنید
پنج:حال اگه تا اینجا رو درست اومده باشین وارد یه صفحه میشین که بالاش نوشته
Public Profiles for asgharbaba
که اینجا اصغربابا همون آی دی کذایی شماست، بعدش زیر همون خط نوشته
Creat New Public Profile
بزنید تو سرش ( تو سر اون نه، احمق !!) منظورم اینه که روش کلیک کنید
شش:حالا یه صفحه باز میشه که 2 قسمت داره ، قسمت اول نوشته
Name Your Profile
اینجا باید اون اسم مسخره ی دختر کشی رو که میخواین رو پروفایل جدیدتون بزارین وارد کنید، این اسم باید همه ی خصوصیات یه آی دی رو داشته باشه ، یعنی کاراکتر های غیرمجاز توش بکار نرفته باشه (مثل خط فاصله -)، کپیتال توش نباشه (حروف کوچیک باشه همش)، با عدد شروع نشه و از همه مهم تر این که کسی قبل از شما اون رو نگرفته باشه ، اینجا جاییه که معمولن همه توش گیر میکنن (همه منظور همه ی افراد معلول ذهنی هستش)برای حل این مشکل
بعد از اسم مورد نظرتون ، یه عدد 2 یا 3 رقمی وارد کنید ، مثلن
asgharbaba1362
حالا گیر ندین این که شد 4 رقم !! هر چی بیشتر باشه احتمال اینکه کسی قبلن ثبتش کرده باشه کمتره
زیر این قسمت ، یه چند تا فیلد دیگه برای مشخصات هست که همشون آپشنال هستن ، یعنی اختیارین ، باز هم نگرفتین؟؟یعنی مجبور نیستین پر کنین ، ولی اگه دوست دارین پر کنید ، من که حوصله ندارم توضیح بدم
بعدش که اسمتون رو وارد کردین ، برید انتهای صفحه ، نوشته
Creat Profile

هفت:اگه همه مراحل رو درست اومده باشین ، بر میگردین به همون صفحه ی
public profiles for...
با این تفاوت که حالا آی دی جدید هم اضافه شده به قبلی ، اگه هنوز شهوت چند آی دییی بودنتون ارضا نشده میتونین مراحل 5و 6 رو به تعداد مورد نظر تکرار کنید ، بعد هر وقت که ارضا شدین برید پایین صفحه اونجا که نوشته
Finished Editing
یه کلیک حرومش کنید
هشت: حالا شما هم مثل همه جوادای دیگه ، من جمله خود من چند تا آی دی دارین که میتونین با همشون هم زمان آن باشید

comments