Saturday, October 11, 2003

یه توضیح در مورد اون پست مضار تاهل که اون پایین زدم بدم
من رو هاردم یه حجم عظیمی فایل متنی دارم ، اسکریپت فیلم ، لیریک آهنگ ، ای بوک همه چی ، یه قسمت زیادیش هم از این حرف های به ظاهر حکیمانه است که حالت طنز داره ، این فایل ها رو به مرور زمان از این ور اونور ، یا از رو اینترنت یا از هارد به هارد با رفقا جمع کردم
خلاصه مطلب چند روز پیش چشمم افتاد به اونی که اون پایین نوشتم ، اولش فکر کردم از تو اینترنتی جایی پیداش کردم ، گفتم عشقه
تا اینکه دیشب این حاج شعبون خر ما رو چسبید گفت حق و حقوق کپی رایت ما چی میشه؟من اول فکر کردم این فایل رو از این بابا گرفتم ، یا داداشمون قبلن این رو انداخته بوده به وبلاگش اما بعدن کاشف به عمل اومد که نه بابا اصلن خودش این رو نوشته !!!!ه
خلاصه ما پشم و پیلمون از قدرت بیان اینگیلیش این بابا ریخت ، بهش ایمان آوردیم و لنگ رو انداختیم جلوش
اما با اجازه خودش ، اون بند اول رو حذف میکنم چون من خودم پسر پیغمبر نبودم لذا از خانوم آینده هم انتظار ندارم دختر پیامبر بوده باشه و حتمن ویرجین بیان خونه ی ما دستمال تحویل بدن
البته مطمینم حاج ممد هم فکرش باز تر از این صوبتاست ، حتمن منظورش چیز دیگه ای بوده

comments