Wednesday, November 26, 2003

خیلی وقت بودش که سینما نرفته بودم ، یعنی کلن خیلی کم سینما میرم ، اگه یه فیلم خیلی تاپ اکران کنند ، مثل سگ کشی یا تو اون مایه ها میرم سینما ، آخرین فیلمی که دیده بودم خانه ای روی آب بودش ، تا این که امشب تحت تاثیر جو رفتم چشمان سیاه . و میخوام بگم که تو عمرم همچین فیلم مزخرفی ندیده بودم ، البته از قبل میدونستم که فیلمی که ایرج قادری بسازه چه جوری از کار در میاد ، ولی خوب گفتم لتس سیز د دی لذا رفتم ، و کلی حالم بهم خورد ، الان هم میخواستم نقد فیلم رو بنویسم که دیدم اینقدر فیلمش مزخرف بود که ارزشش رو نداره نصفه شبی (البته ساعت 3:30 بیشتر سحره تا شب) وقتم رو بذارم نقد بنویسم . ولی یه چیزی بهتون بگم . اصلن اهمیتی نداره که چقدر دیوانه ی محمد رضا گلزار هستین ، این فیلم ارزشش 90 دقیقه رو صندلی نشستن رو نداره
ضمنن عید فرط تبریکتون باشه ، من از همین تریبون اعلام میکنم که من فردا روزه میگیرم و مراسم افطاری هم در منزلمون بر قراره . بیاین

comments