Saturday, March 27, 2004

تازگیها تفریح مورد علاقم شده سرچ تو اینترنت ، یه چیزی که عقل جن هم بهش نمیرسه رو در نظر میگیرم و میفتم به جون گوگل ، یه چیزی که هیچ نشونی در موردش نداشته باشم ، هر چقدر سخت تر باشه ، حالش بیشتره
دیروز یه دفه یاد یه فیلم استرالیایی افتادم که 5-6 سال پیش دیده بودم ، هر چی فکر کردم اسمش یادم نیومد ، فقط یه تیکه از شعر یه آهنگش یادم بود که بعدأ معلوم شد یه آهنگ فولکوریک کانتری آمریکایی که تا حالا 500 نفر خوندنش
خلاصه نموده شدم تا پیداش کردم ، 3-4 ساعت طول کشید ، بعد از 10 دقیقه هم دوباره اسمش یادم رفت
یا یه دفه دیگه راست کردم که مدرسه یکی از آشنا ها رو که خارج زندگی میکنه پیدا کنم ، تنها چیزی که در موردش میدونستم این بود که خصوصیه ، البته میدونستم که تو چه شهری هستش .بعد گشتم پیدا کردم اتفاقأ عکس مدیر مدرسه هم تو سایت بود که وقتی بعدن فرستادم برای طرف یه حالت وات د فاک جالبی بهش دست داد
الان هم یه مدتیه یه کرم دیگه افتاده به جونم ، منتها این یکی رو هر کاری میکنم نمیتونم پیداش کنم ، شاید هدف رو زیادی دور از دسترس گرفتم
بچه که بودم ، 10-11 سالم بود ، تلویزیون یه سریال ژاپنی نشون میداد ، یه مردی بود که از زنش جدا شده بود تو یه ده با 2 تا بچه اش تنها زندگی میکرد ، من روانی آهنگ متن اون سریال بودم ولی هر چی میگردم پیداش نمیکنم گفتم شاید شما اسمش یادتون باشه . اوشین نبود هانیکو هم نبود !! یادمه یه قسمتش توی ماشین زیر برف گیر کردن همین . دیگه هیچی یادم نیست
هرکس که یه نشونی برام پیدا کنه شیتیل خوبی گیرش میاد

comments