Thursday, December 11, 2003

امروز کانال دونا تی وی مجارستان فیلم دایره ی جعفر پناهی رو نشون داد ، اون هم به زبون فارسی با زیر نویس
خیلی برام عجیب بود ، بعد از یکی دو هفته تلویزیون رو روشن کردم ، بعد هم در حالیکه کاملن حواسم جای دیگه بود ، خیلی تصادفی زدم روی این کانال که هیچ وقت تا حالا 3 ثانیه بیشتر روش مکث نکرده بودم ( خیلی کم پیش میاد که 3 ثانیه بیشتر روی یه کانال مکث کنم !) دیدم داره یه فیلم ایرانی نشون میده ، چون حوصله هیچ کار دیگه ای رو نداشتم و فیلمش هم یه جورایی بود نشستم تا آخرش . و آخر فیلم دیدم که نوشت دایره ! کف کردم
من هر جایی که عقل جن میرسید دنبال این فیلم گشته بودم ، حتی پشت شهرداری ! اونوقت..... اینطوریه دیگه دلتون بسوزه
فیلمش از تصوری که داشتم خیلی تیره تر بود . یه دایره ی کامل از آدمهای تاریک . حالت هایی که دیگه بد تر از اون نمیشه تصور کرد
ولی اگه گیر اوردید حتمن ببینید ( البته اگه باباتون نگفت سیاهه نمیخواد ببینی ) !ه

comments