Sunday, March 28, 2004

From northern country

شنیدین میگن جوینده یابنده است؟؟ این حرف ممکنه توی دنیای حقیقی مصداق نداشته باشه چون نه هاچ مادرش رو پیدا کرد نه نل ، ولی امروز به من ثابت شد که تو دنیای سایبر اگه بلد باشی چه جوری بگردی ، هر چیزی رو میتونی پیدا کنی
اون سریال ژاپنی که 2 تا پست عقبتر در موردش نوشتم اسمش بود
kita no kuni kara
فارسیش میشه از سرزمین های شمالی که داشمون یه اشاره ای بهش کرد البته زیاد به کار نیومد ولی خوب در هر صورت شیتیلش محفوظه پیش من
البته همینجوری به این سادگی ها هم پیدا نشد ، یه صبح تا ظهر کلی سایت ژاپنی رو که یه کلمه از نوشته هاش رو نمیتونستم بخونم زیر و رو کردم فکر نکنید همینجوری الکی
ولی آخرش به قدرت سرچینگ خودم ایمان آوردم
آهنگ رو هم براتون میزارم حالش رو ببرید ، البته فعلأ این میدی رو پیدا کردم ولی ام پیتریش رو هم پیدا میکنم . ممکنه فکر کنید مسخره است ولی خوب اولأ میدیه ثانیأ شما اون حس نوستالژیکی که من دارم در مورد این آهنگ ندارین

comments