Tuesday, July 20, 2004

دیدی یه موقع آدم یاد یه چیزی میفته ، که میخواد یادش نیفته؟ یه چیزایی که آدم رو از تو میخوره ، اونوفت آدم هر کاری میکنه که اون فکر از سرش بره بیرون ، من خودم سرم رو میزنم به لبه ی میزی جایی
ولی یه موقع هایی ، سعی میکنم بهش فکر نکنم . برای اینکه بهش فکر نکنم سعی میکنم به یه چیز دیگه فکر کنم بعد عادیه که اونموقع نمیتونم به چیز دیگه ای فکر کنم بعد با خودم فکر میکنم که الان دارم به چی فکر میکنم؟به اون چیزی که میخوام در موردش فکر نکنم؟به اون چیزی که سعی میکنم در موردش فکر کنم یا دارم فکر میکنم که دارم به چی فکر میکنم؟بعد به این نتیجه میرسم که دارم فکر میکنم که دارم به چی فکر میکنم ، بعد باز که از بالا نگاه میکنم میبینم که دارم فکر میکنم که فکر میکنم دارم به چی فکر میکنم ،


وقتی آدم داره دیوونه میشه ، خودش میفهمه که داره دیوونه میشه؟اصلا دیوونه ه خودشون میدونن که دیوونه ان؟اصلا بهش فکر میکنن؟

اصلا بهش فکر کردین؟

comments