Monday, November 03, 2003

گل گندم مال من هر چی که دارم مال تو ............ه

تو وبلاگ مزه یه مطلبی دیدم در مورد الکل گل گندم ، اول این رو بخونید بعد توضیحات تکمیلی استادتون رو هم بخونید
همون طور که می‌دونين الان تو ايران الکل طبی یه نام الکل اتحاديه در حال توليد هست. اين الکل که معروف به گل گندم هست هم اينک به طور مجاز در داروجانه‌ها و حتی سوپرها با قيمت 2500 تومان ( حدوداً 3 دلار) فروخته می شه. خيلی ها می‌گن که دولت بر اساس فشار سازمان حقوق بشر اقدام به توزيع اين‌ها کرده . چون مشروبات تقلبی با ضرر و زيان فراوان در سطح کشور به وفور هست. چون در خانه يکی از دوستان از ترکيبات اين الکل صددرصد بسی رنج بردم گفتم ترکيب ايده آل اونو خدمتتون بگم
گر چه اين الکل مشروب دانشجوهاست ولی الان در خانواده ها هم به سرعت در حال گسترشه! هم مطمئن ، هم ارزون و مقرون به صرفه!

مواد لارم

کل الکل( 600 سی‌سی )ه
يک ليتر آب معدنی (1000 سی‌سی)ه
آب ميوه برای اسانس

کل الکل رو با یک لیتر آب معدنی مخلوط میکنیم . تا اين حا الکلی با درصد 37.4 دازيم که چير خوبيست. از اين جا به بعد به ظرفيت و مزاج بستگی داره. کافيه که مقدار خيلی کمی آب ميوه( من آلبالو يا سيب تکدانه رو پيشنهاد می‌کنم) به اون برای رنگ اضافه ‌کنيم. فقط اگه خواستين مشروب پررنگی داشته باشين و درصدش هم بالا باشه از مقدار آب کم کنين و آب ميوه رو بيشتر کنين. چون خيلی دير رنگش پر رنگ می‌شه
نکته : از تکان های شديد جداً خود داری کنين. چون باعث ترکيبات نامطلوب الکل و اکسيژن ميشه
نکته : بايد اذعان کنم که بهتره در خوردنش زياده روی نکنين. چون از يه حدی بيشتر بشه تا دو روز موجبات سنگينی شما ميشه!! ( تجربه من در حد يک سوم بود)ه
راستش هنوز ترکيب ايده آلی برای آب جو و الکل پيدا نکردم و با هر درصدی و آب جويی ، قابل مقايسه با موارد مشابه نبود!! اگه دارين دريابين.

نکته اول : این که الکل گندم به هیچ وجه آزاد نیست تو داروخانه ها تا حالا 4 تا داروخانه رو به خاطر همین الکل درش رو بستن ضمنن 2500 هم نیست 3000 تومنه
نکته دوم : این ترکیبی که این آقا توضیح داده در 2 صورت به کار میره ، یکی برای بچه ژوگولهای تیتیش که استکان اول نه دوم سیاه مست میشن ، یا موقعی که میخوای یه هیئت رو با یه بطری الکل سر پا نگه داری ، در غیر اینصورت اصلن آب نباید قاطی الکل کرد ، چون اگه همون موقع سر درد نشی فردا صبحش 100 % بدبختی از سردرد باید خودت رو ببندی به آستامینوفن
نظر من اینه که اگه جمع سنگینه از نظر خلاف یا به قول بچه ها جلوست (جلوست یعنی جلو است !)یه شیشه الکل رو با یه لیتر آب میوه قاطی کنید ، ولی اگه بچه یا دختر تو جمع بود یه لیتر آب میوه رو با نصف شیشه الکل مخلوط کنید در مورد آبمیوه هم بگم که من خودم همه طعم ها رو امتحان کردم ، از انگور و آلبالو گرفته تا آناناس ، اما با هیچ کدوم مثل انار حال نکردم
مورد دیگه در مورد آبجو بودش ، عرق و آبجو قاطی خیلی سریع آدم رو میگیره ، از قدیم هم بین اراذل معروف بوده و فقط لاتها میخوردن و حتمن شنیدین که میگن عشق لاتی ، عرق و آبجو قاطی، لذا من پیش نهاد میکنم اگه آبجو گیرتون اومد خرابش نکنید همون جوری خالی بخورید، مخصوصن اگه آمستل گیر آوردین ، که اون خودش 13 درصد الکل داره ، ولی الکل رو میتونید قاطی دلستر بکنید ، البته من خودم خوشم نمیاد از مزه اش
نکته سوم : در مورد اینکه زیاده روی نکنید درست گفته چون این الکل ها معده رو شدیدن اذیت میکنه و اگر چند روز پشت سر هم برید بالا یه کم هم غذا درست حسابی نخورید یا رژیم باشید خون ریزی معده رو شاخشه ، بعد هم اگه زیاد الکل بخورید دیگه هیچ مشروبی نمیگیرتون ، که این یکی از بزرگترین عقوبت هاست ، یه چیزی تو مایه های قهر خدا . به غیر از اون ، زیاده روی تو گندم خوری باعث میشه که از مشروب زده بشین و دیگه طرفش نرید
و در آخر هم مهم ترین نکته رو بهتون بگم ، حواستون باشه یه موقع تو جمع تو رو دروایستی گیر نکنید یا کل کل نکنید با کسی یه موقع الکل رو سک برید بالا ، سک یعنی بدون هیچی ، الکل خالص ، چون بیچاره میشین احتمالن ، من یه بار برای اینکه کم نیارم یه همچین کاری کردم ، از لبم شروع کرد به سوختن و رفت پایین همینطور سوزوند رفت تا معده و کلیه و مثانه و اسفنگتر های ارادی و غیر ارادی همه رو سوزوند تا رسید به اونجا ، اونجا رو هم به آتیش کشید ، بعد هم چشمم سیاهی رفت و هیچی نفهمیدم تا فردا ظهرش که بیدار شدم

میگن زکات العلم نشره . من این حرفا رو زدم که شما آشنا شید باهاش


comments